Kolejne wydarzenie z branży kosmetycznej – V targi Uroda i Estetyka

W dniach 19 – 20 października 2013 roku Międzynarodowe Targi Łódzkie organizują V targi Uroda i Estetyka. Impreza odbędzie się w Łodzi w nowym Centrum Konferencyjno – Wystawienniczym MTŁ zlokalizowanym przy al. Politechniki 4.

Targi Uroda i Estetyka to cykliczne wydarzenie branży kosmetycznej, które na stałe wpisało się w kalendarz imprez targowych. Świadczy o tym stale rosnąca frekwencja zwiedzających i liczba wystawców z Polski i zagranicy.

Branżowy charakter wydarzenia potwierdza obecność liderów wśród producentów i dystrybutorów profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji całego ciała, luksusowych ośrodków Spa&Wellness, instytutów urody oraz klinik medycyny estetycznej. Istotnym aspektem targów Uroda i Estetyka jest promocja produktów służących zarówno urodzie, jak i zdrowiu.

Impreza skierowana jest do dwóch grup odbiorców – profesjonalistów i klientów indywidualnych, którzy mogą zapoznać się z szeroką ofertą nowości rynkowych i usług kosmetycznych, a także pogłębić swoją wiedzę i uzyskać fachowe doradztwo w zakresie pielęgnacji „urody”. Bogaty program wydarzeń towarzyszących będzie uzupełnieniem kompleksowej oferty handlowej wystawców. Każdego dnia będą się odbywać profesjonalne pokazy nowych linii kosmetyków, trendów w makijażu, jak również prezentacje zabiegów kosmetycznych.  

Po raz kolejny będą miały miejsce VI Mistrzostwa Makijażu Kreatywnego o nagrodę „Szklanej Róży”, w których uczestniczą młode adeptki sztuki makijażu, tworzące całościowe kreacje (makijaż twarzy i ciała, fryzura, stylizacja stroju, itp.). W tym roku nowością będzie Ogólnopolski Festiwal Charakteryzacji i Kostiumu.

Każdy z uczestników będzie miał okazję, by znaleźć coś wyjątkowego dla siebie bez względu na wiek, upodobania, jak i rodzaj cery. 

A to tylko niektóre z proponowanych atrakcji, z którymi będą mogli zapoznać się miłośnicy zdrowia i urody.

 

Niezmiernie się cieszę, że portal Derma Estetic będzie Patronem Medialnym tak ważnego wydarzenia. 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Dlaczego od kosmetyków dla mężczyzn wymaga się więcej?

Mężczyźni z ogromną niechęcią wklepują kremy, serum bądź balsamy w swoje ciało. Dlatego dla koncernów kosmetycznych są oni nie lada wyzwaniem. 

 
Producenci preparatów „for men” coraz częściej zadają sobie pytanie jak zachęcić panów do korzystania z ich produktów. Zrozumieli już, że dla mężczyzn czas przed lustrem to czas stracony, stąd trafna sugestia – trzeba zamknąć jak najwięcej składników w jednym opakowaniu. Dlatego planując linię męską koncerny kosmetyczne biorą pod uwagę wielofunkcyjność preparatów, ich skuteczność oraz szybkość działania na wielu płaszczyznach. Pamiętając przy tym, że panowie wymagają aby formuła kosmetyku będzie bardziej konkretna oraz dostosowana do ich potrzeb i skóry.

Dlaczego to takie ważne? Ze względu na wyjątkową specyfikę męskiej skóry. Rożni się ona zdecydowanie od skóry kobiety, wymaga nieco innego podejścia. Ten fakt nie wyklucza jednak zastosowania składników powszechnie wykorzystywanych w pielęgnacji skóry pań.

Jak podpowiada Patrizia Mazzitelli, Product & Training Manager marki Eisenberg  – Skóra mężczyzn jest na przykład grubsza niż skóra kobiet, ale nie ma składników, które byłyby zabronione dla mężczyzn. Prawdą jest natomiast, że formuły kosmetyków męskich różnią się od tych przeznaczonych dla kobiet i powinny być tak opracowane, aby charakteryzowały się świeższym zapachem i lżejszą konsystencją. Jednak w produktach do pielęgnacji męskiej skóry wykorzystuje się również składniki, które używane są w formułach kosmetyków dla kobiet: kwas hialuronowy, witaminy, czerwone algi, żeń-szeń, oleje, etc. które nawilżają, tonizują skórę, detoksykują, odżywiają, poprawiają elastyczność, jędrność i zdrowy wygląd skóry – twierdzi. 

Przyglądając się rynkowi preparatów nie trudno zauważyć, że segment kosmetyków męskich rozwija się stale i bardzo dynamicznie. Skąd taka tendencja? – Pielęgnacja skóry stanie się jeszcze ważniejsza bowiem mężczyźni są bardziej świadomi tego, jak wiele szkód dla skóry przynosi ten szybko rozwijający się świat. Dlatego mężczyźni będą myśleć o oczyszczaniu, ochronie i nawilżeniu skóry, aby jak najdłużej zachować młodzieńczy wygląd– podpowiada Mazzitelli.

 

Źródło: PAP Life

zdj: dobra-rada.pl

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Tegoder Cosmetics- kremy, które zapewniają ochronę przeciwsłoneczną.

Dziś mam przyjemność zaprezentować hiszpańską markę Tegoder Cosmetics oraz kremy, które zapewniają ochronę przeciwsłoneczną.

 

Ochronny krem koloryzujący z filtrem SPF50  – Gold Skin SPF50


Jest to ochronny krem koloryzujący z filtrem SPF50 zapewniający całkowitą ochronę przed promieniowaniem słonecznym. Zawiera bogatą kompozycję składników takich jak: masło Shea, lecytyna sojowa, biofaktor HSP oraz olej z nasion winogron, witaminy E i F, koenzym Q10, róża piżmowa. Krem nadaje skórze naturalny i jednolity kolor, może być również stosowany jako podkład. Bardzo przydatny latem dla osób, które nie mogą cieszyć się naturalną opalenizną. Nieodzowny przy zabiegach z użyciem lasera oraz po głębokim złuszczaniu, gdy skóra pozbawiona jest należytej ochrony.

Cena: 68,00 zł za 50 ml   




Ochronny krem przeciwstarzeniowy do twarzy z filtrem SPF15 – Anti-Age Sun Face Cream SPF15

 

Krem ochronny z filtrem SPF15 o właściwościach nawilżających, odżywczych i wygładzających zmarszczki. Formuła oparta o biofaktor HSP – proteiny naprawiające zniszczenia spowodowane ekspozycją skóry na słońce oraz kompleks składników roślinnych zawierający chmiel, rozmaryn, oczar wirginijski, kasztanowiec zwyczajny, szałwię, wyciąg z cytryny i wąkrotkę azjatycką.

Dzięki tej recepturze  krem skutecznie przeciwdziała starzeniu się skóry i chroni ją przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego.

Cena: 74,00 zł za 50 ml

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Zamknij
Zamknij

Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera!

Wyślemy Ci najnowsze artykuły i porady.

Konkursy + unikalne materiały tylko dla Czytelników newslettera

Dziękuję, jestem już zapisana