Proste zasady by zachwycić dekoltem!

Dr Agnieszka Bliżanowska z Centrum Dermatologii i Medycyny Estetycznej WellDerm zapewnia, że dzięki zastosowaniu czterech prostych zasad można zachwycać dekoltem niczym gwiazda filmowa.

Z dekoltem zwykle bywa tak, że gdy jesteśmy młode przyjmujemy jego gładkość i piękno za rzecz oczywistą. Z wiekiem, gdy zauważamy pierwsze oznaki starzenia zasłaniamy zabudowanymi bluzkami czy biżuterią. I w jednym, i drugim przypadku robimy dla niego niewiele. – A wystarczy skórze w tych partiach poświęcić trochę uwagi i czasu – zapewnia dr Agnieszka Bliżanowska z WellDerm.

Po pierwsze: pielęgnuj!

Prysznic na koniec dnia? Zakończ go naprzemiennym strumieniem ciepło-zimnym. Po takim tuszu dekolt będzie lepiej ukrwiony, a to poprawi elastyczność skóry. Wolisz kąpiele? Nie zapominaj, że gorąca woda może wysuszać skórę, szczególnie tak delikatną. I pamiętaj, żeby traktować dekolt tak samo jak twarz i szyję! Serum i krem wklep także w skórę dekoltu. – Najodpowiedniejsze będą kosmetyki zawierające antyoksydanty (witaminę C i E, koenzym Q10). Warto kupić krem i serum przeznaczone do pielęgnacji właśnie tej partii ciała, takie kosmetyki zawierają składniki mające dobroczynny wpływ na elastyczność skóry – radzi specjalistka. Warto też raz w tygodniu wykonać peeling, który pomoże złuszczyć zrogowaciały naskórek i wspomoże działanie kremu.

Po drugie: chroń.

Krem z filtrem to najlepszy kosmetyk przeciwstarzeniowy. Wiesz o tym, dlatego co rano w okresie wiosenno-letnim, smarujesz twarz ulubioną pięćdziesiątką? Pamiętaj, że po dekolcie, (podobnie jak po dłoniach i skórze wokół oczu) najszybciej widać oznaki starzenia, dlatego kremem z filtrem powinnaś zabezpieczyć także ten obszar!

Po trzecie: ćwicz mięśnie

To właśnie mięsnie „podtrzymują” skórę. Ich dobra kondycja i prawidłowa postawa sprawi, że i skóra będzie miała się lepiej. – Tak naprawdę systematyczne ćwiczenia są zbawienne dla całego organizmu – podkreśla dr Bliżanowska. – Wprowadzenie ćwiczeń wzmacniających klatkę piersiową będzie miało wpływ nie tylko na dekolt, ale przede wszystkim na piękny kształt piersi – zachęca ekspertka.

Po czwarte: oddaj się w ręce eksperta

Pielęgnacja domowa i ćwiczenia nie zawsze wystarczą. – Nie ze wszystkimi dekoltowymi problemami poradzimy sobie w domu – mówi dr Bliżanowska. Zauważyłaś, że skóra na dekolcie wymaga regeneracji – pomocniczo możesz sięgnąć po mezoterapię. – Ten zabieg, w zależności od koktajlu, który zaserwuje się skórze, pomoże w jej nawilżeniu i odżywieniu. Zalecam, by po 35. roku życia wykonywać ten zabieg regularnie w seriach co pół roku, podobnie jak peelingi medyczne, które odświeżą skórę – radzi ekspertka. Skóra cienka jak papier, pokryta siateczką zmarszczek? – Na takie problemy, w zależności od kondycji skóry, jej wieku i naturalnych predyspozycji regeneracyjnych są różne sposoby – wyjaśnia eksperta. A jest w czym wybierać: lifting termiczny Zaffiro poprawi napięcie skóry, kwas hialuronowy na pierwsze zmarszczki przy okazji nawilży skórę (np. Restylane Skinboosters), Sculptra odbuduje objętość tkanek, a jej efekty można porównać do liftingu. – Jedno jest pewne, systematyczna pielęgnacja połączona z zabiegami pod okiem specjalisty sprawi, że nasz dekolt będzie naszą ozdobą, a nie bezlitosna metryczką – zapewnia dr Bliżanowska z WellDerm.

źródło: materiały prasowe

zdj: www.newyoumedia.com

 

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

„Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość”. Inauguracja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej.

Inauguracja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej:  „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość”.

 

Właśnie odbyła się debata ekspercka poświęcona stanowi obecnemu i perspektywom rozwoju medycyny estetycznej. Podczas debaty, uczestniczący w niej eksperci, przedstawili wyniki badania opinii publicznej na temat wiedzy, oczekiwań i postaw Polaków wobec zabiegów medycyny estetycznej. Efektem debaty ekspertów była inauguracja kampanii edukacyjnej: „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość”. Kampania ma na celu propagować wiedzę na temat medycyny estetycznej i kształtować postawy pacjentów w oparciu o świadome wybory i partnerstwo z lekarzem.

Fizyczna atrakcyjność i uroda nabierają we współczesnym świecie rosnącego znaczenia. Dłużej żyjemy, dłużej jesteśmy sprawni i aktywni, dłużej chcemy dobrze wyglądać. To niewątpliwie podwaliny dynamicznego rozwoju medycyny estetycznej, która po okresie kontrowersji, jakie budziła jeszcze do niedawna, wchodzi na dobre do naszej codzienności.  Potwierdzają to najnowsze wyniki badania na temat wiedzy i postaw Polaków wobec medycyny estetycznej, przeprowadzone na zlecenie kampanii edukacyjnej przez instytut badawczy Millward Brown. Wynika z nich, że w świadomości Polaków dokonał się przełom: zabiegi medycyny estetycznej nie tylko zyskują dynamicznie na popularności, ale i budzą coraz mniej kontrowersji,  zyskując sporą akceptację.

Oznacza to, że liczba osób potencjalnie zainteresowanych zabiegami medycyny estetycznej zacznie rosnąć. To, czy trafią do renomowanego gabinetu, gdzie wspólnie z lekarzem ustalą cele i plan leczenia, gwarantującego bezpieczeństwo i naturalny wygląd, zależy od ich wiedzy. Medycyna estetyczna ma wiele do zaoferowania, ale nie każdy wybrany przez pacjenta zabieg musi być dla niego odpowiedni, nie każdy wymarzony efekt jest możliwy do uzyskania i nie każdy stosowany w gabinetach preparat spełnia kryteria najwyższej jakości. Wiedza pacjenta, to najlepsza tarcza, chroniąca go przed niepożądanymi efektami zabiegów, ale i punkt wyjścia dla partnerskiej współpracy między pacjentem i lekarzem.

Popularyzacji wiedzy z zakresu medycyny estetycznej i kształceniu wymagających pacjentów, świadomych możliwości, ale i zagrożeń ze strony niefachowo wykonywanych zabiegów, służyć ma kampania „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość”.  W skład kapituły kampanii weszli uczestnicy debaty nt. przyszłości medycyny estetycznej, eksperci z obszaru dermatologii estetycznej, seksuologii, ginekologii i psychologii, którzy tym samym potwierdzili potrzebę działań sprzyjających podnoszeniu poziomu wiedzy i odpowiedzialnym wyborom przy poddawaniu się zabiegom  medycyny estetycznej.

„Kampania „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość”, edukująca o tym, że zabiegi estetyki lekarskiej są bezpieczne przy rozważnym ich zastosowaniu jest absolutnie potrzebna. Estetyka lekarska oferuje dzisiaj bardzo wiele, ale pod warunkiem, że osoby zainteresowanie będą miały wiedzę jak mogą z niej bezpiecznie skorzystać. Istotna jest tutaj rola lekarza, który poprzez szczerą rozmowę z pacjentem odradzi lub zaproponuje dany zabieg. Tylko rozwaga w poprawianiu swojego wyglądu gwarantuje sukces: bezpieczeństwo i uzyskanie pożądanego, naturalnego efektu” – powiedziała dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska, Prezes Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych, Członek Kapituły Programu „Twarz z Głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość”.

Kampania myślą skierowana jest do wszystkich osób, które poszukują rzetelnej wiedzy z zakresu medycyny estetycznej. Jej celem jest „uporządkowanie” rynku medycyny estetycznej i zagwarantowanie, aby rosnącemu popytowi na jej usługi, odpowiadała oferta najwyższej jakości, dająca możliwie najwyższy stopień bezpieczeństwa. Inicjatorzy chcą obalić powstałe wokół medycyny estetycznej negatywne skojarzenia i przedstawić najnowsze fakty na temat możliwości jakie daje ona współczesnemu człowiekowi. Kampania będzie promować świadome („z głową”) i odpowiedzialne wybory oraz budować społeczne zaufanie do medycyny estetycznej.  

Inicjatorem kampanii „Twarz z głową: wiem, wymagam, wybieram sprawdzoną jakość” jest firma Allergan, a partnerami kampanii są: Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych, Polskie Towarzystwo Medycyny Estetycznej i Anti-Aging Polskie Towarzystwo Lekarskie – Oddział w Warszawie, Sekcja Dermatologii Estetycznej Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

 

Źródło: informacje prasowe, 29.05.2013 r.

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

5 urodziny Skin Clinic. Gdzie i jak świętowano?

28 maja 2013 roku miałam przyjemność świętować 5 urodziny Kliniki Medycyny Estetycznej – Skin Clinic. „Jubilatka” obchodziła swoje święto w JLR Centrum, autoryzowanym salonie ekskluzywnej brytyjskiej marki Jaguar w Warszawie, przy ul. Waszyngtona 50.

Na gości przed wejściem czekał czerwony dywan i lampka szampana. 

O godzinie 20:00 gości powitała prowadząca wieczór Katarzyna Pakosińska, jedna z ambasadorek Kliniki Skin Clinic. Swoim poczuciem humoru oraz dawką energii zaraziła wszystkich. Rozpoczęło się od życzeń, kwiatów oraz podziękowań Prezes Skin Clinic Pani Katarzynie Chwedoruk. Następnie na scenie pojawiła się gwiazda wieczoru – Justyna Steczkowska, która podziękowała za swój młody wygląd lekarzom oraz kosmetologom Kliniki. Gwiazda zaśpiewała piosenkę ze swojego ósmego albumu pt. „Daj mi chwilę”. Jej niesamowity głos rozbrzmiewał w salonie Jaguara wypełnionym po brzegi gośćmi.

              

Pani Katarzyna Chwedoruk w podziękowaniu wręczyła ambasadorce Kliniki – Justynie Steczkowskiej bukiet czerwonych róż. 

Z okazji święta Skin Clinic, Mostrami.pl przygotowało pokaz ukazujący najnowsze trendy w modzie, a Chilli Zet (nota bene moja ulubiona stacja radiowa) była patronem. Goście przez cały wieczór mogli się relaksować przy nutach chilloutu, rozmów, wybornych drinków, smacznych przekąsek oraz ciesząc się niesamowitymi konkursami, które przygotowała Klinika.

Po raz pierwszy miałam przyjemność skosztować wodę kolagenową – Voda Collagen, która zawiera 0,6% kolagenu. Muszę przyznać, że ma bardzo przyjemny smak, lekko orzeźwiający, hmmm wyczuwałam smak poziomki. 

             

Z tego miejsca jeszcze raz chciałabym podziękować Skin Clinic za zaproszenie oraz życzę mnóstwo sukcesów, wielu zadowolonych klientów oraz kolejnych klinik.

 

 

Nie wiem tylko dlaczego mój aparat spłatał figla i wstawił datę 29.05.2013 … oczywiście urodziny miały miejsce 28 maja 🙂

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Zamknij
Zamknij

Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera!

Wyślemy Ci najnowsze artykuły i porady.

Konkursy + unikalne materiały tylko dla Czytelników newslettera

Dziękuję, jestem już zapisana