Piękno tkwi w Twojej krwi. Wampirzy lifting.

Krew jako recepta na młodość to prawdziwe osiągnięcie medycyny. Zastrzyki z czynnikami wzrostu z własnej krwi potrafią zniwelować zmarszczki, poprawić jędrność skóry, zwiększyć gęstość włosów.

 

Piękno tkwi w Twojej krwi

Potocznie nazywa się go wampirzym liftingiem. Regeneris, czyli terapia regenerująca wykorzystująca dobroczynne składniki krwi. To z niej pochodzą czynniki wzrostu, odpowiedzialne m.in. za procesy naprawcze i regeneracyjne. Z wiekiem nasz organizm ma mniejsze możliwości regeneracji. Dotyczy to także skóry, która traci sprężystość i elastyczność. Z pomocą przychodzi medycyna estetyczna i Regeneriszabieg pobudzający skórę do odnowy. Efekty? Skóra w ciągu miesiąca od zabiegu odzyskuje młodzieńczy blask, znikają drobne zmarszczki (np. kurze łapki) oraz szarość i zmęczenie cery. To także recepta na łysienie i poprawę kondycji włosów.

Każdy może zostać swoim wampirem

Preparat wykorzystywany podczas zabiegu zostaje wyprodukowany z krwi pacjenta. Daje to bezpieczeństwo i ochronę przed alergiami, zbędne stają się testy uczuleniowe. To najbardziej naturalna z wszystkich substancji. – Regeneris od 10 lat jest wykorzystywany w ortopedii, implantologii, kardiologii, okulistyce – mówi dr Agnieszka Bliżanowska z Centrum Dermatologii i Medycyny Estetycznej WellDerm. – To po prostu świetny i sprawdzony sposób na regenerację wszelkich tkanek, tak skóry, jak i np. stawów.

Najpierw od pacjenta pobierana jest krew. W niewielkiej ilości, bo wystarczy ok. 6-18 ml. Probówki poddaje się wirowaniu, by w ciągu 5 minut oddzielić erytrocyty i leukocyty od osocza z płytkami krwi. Ostatni etap przygotowania preparatu to dodanie do probówki specjalnego odczynnika, powodującego uwolnienie czynników wzrostu. I tak otrzymujemy nasz eliksir młodości –osocze bogatopłytkowe.

Zastrzyk młodości

Substancję na bazie czynników zrostu wstrzykuje się w miejsce występowania problemu. Wcześniej skóra zostaje posmarowana znieczulającym kremem. Aby osiągnąć najlepszy efekt, zabieg powinno wykonywać  się w serii 3-4 powtórzeń, co 2-4 tygodnie. Koszt zabiegu: 750-1200 zł.

 

Źródło: materiały prasowe

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Limitowana edycja Rose d’Arabie. Złocista zawartość flakonu.

Giorgio Armani wprowadza limitowaną edycję zapachu  o nazwie Rose d’Arabie. Jego poprzednik był częścią powstałej w 2010 roku Kolekcji Tysiąca i Jednej Nocy, w skład której, oprócz Rose d’Arabie, wchodziły jeszcze Ambre Orient i Oud Royal. Także i tym razem możemy się spodziewać zmysłowego i urzekającego, a jednocześnie trwałego i intensywnego zapachu, doskonałego zwłaszcza na wieczór.

 
zdj: selfridges.com

Rose d’Arabie z limitowanej edycji ucieszy kobiety, które uwielbiają egzotyczne, esencjonalne nuty. Perfumy zbudowane zostały na bazie paczuli, szafranu, róży damasceńskiej oraz ekstraktu z bursztynu. Po ich aplikacji na skórze zostaje poświata wynikająca z dodania drobinek czystego złota. Stąd zresztą wzięła się używana roboczo nazwa zapachu: L’Or du Désert, czyli Złoto Pustyni.

 

Limitowana edycja Rose d’Arabie z luksusowej linii Armani/Privé będzie dostępna jedynie w Le Bon Marché Rive Gauche w celu uczczenia 160 rocznicy założenia tego paryskiego centrum handlowego. Eksponujący swoją złocistą zawartość 100 ml flakon Rose d’Arabie kosztuje 255 euro.

 

Źródło: armanibeauty

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Dr Irena Eris – jedyną polską marką przyjętą do prestiżowego Comité Colbert!

Dr Irena Eris jest jedyną selektywną, polską marką, która została przyjęta do prestiżowego Comité Colbert. Jest to Stowarzyszenie 75 najbardziej luksusowych światowych marek wśród których znajdują się takie marki jak: Chanel, Dior, Hermès, Lancome, Louis Vuitton.

 

Comité Colbert to ekskluzywny klub założony w 1954 roku przez Jeana-Jacquesa Guerlaina – twórcę słynnej firmy kosmetycznej. Do niedawna komitet zrzeszał wyłącznie marki francuskie: Boucheron, Cartier, Chanel, Dior, Hermès, Hotel Ritz, Lancome, Louis Vuitton, czy szampan Veuve Clicquot. Dopiero w 2011 roku do tego grona dołączyły cztery marki europejskie – m.in. niemieckie Leica i MontBlanc. W 2012 roku, również Dr Irena Eris została przyjęta w poczet instytucji kultury i światowych marek, które działają, aby poszerzać i promować francuskie Art de Vivre (Sztuka życia) na płaszczyźnie międzynarodowej. Dr Irena Eris jest jedyną polską marką przyjętą do grona europejskich członków Comité Colbert.

Członkowie Comité Colbert to marki i instytucje będące na całym świecie synonimami luksusu, niezawodności i wysokiej jakości, a marka Dr Irena Eris, od lat kojarzona jest nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami, z ekskluzywnością, skutecznością, innowacyjnością i jakością swoich wyrobów. Tym samym, wyznaje identyczne zasady i ideały jak te promowane przez Comité Colbert.

W 2011 roku Comité Colbert otworzył swoje drzwi dla marek spoza Francji. Do tej pory przyjęto 6 firm wśród nich znalazła się nasza polska marka Dr Irena Eris. Stowarzyszenie doceniło międzynarodowe ambicje, innowacyjność, bardzo wysoką jakość produktów a także etykę działania firmy.

Comité Colbert ma ściśle określone kryteria, które należy spełnić, by trafić do elitarnego grona. Oceniana jest m.in. indywidualność marki, jakość i estetyka produktu, rozpoznawalność marki na świecie, etyka postępowania oraz wydaje się najważniejsze „know-how” firmy (najcenniejszy z dziedzictwa niematerialnego).

 

Historia Dr Ireny Eris pokazuje jej przywiązanie do wartości, które są dla nas cenne: proces twórczy, komunikacja, bliskość dla konsumentów, doskonała obsługa i lojalność pracowników”. 

Françoise Montenay, Prezes Rady Nadzorczej Chanel SAS

Sukces i renoma marki Dr Irena Eris polegają na holistycznej wizji piękna, wysoce innowacyjnych i najwyższej jakości kosmetykach, uhonorowanych licznymi nagrodami” Catherine Fulconis, Prezes Parfums Hermès

Wszyscy członkowie stowarzyszenia muszą spełniać określone kryteria – m.in. być rozpoznawalni na świecie, charakteryzować się kreatywnością, indywidualnym charakterem, pięknem – „poezją” produktu oraz etyką działania. Celem ich działania jest szerzenie francuskiej l’Art de Vivre (Sztuka życia) na płaszczyźnie międzynarodowej, ale nie tylko, organizacja jest także świadoma społecznej roli marek luksusowych. „Know – how” firm i instytucji wchodzących w skład Comité traktowany jest jako niezmiernie ważny element dziedzictwa niematerialnego.

Członkowie Comité Colbert to marki i instytucje będące na całym świecie synonimami luksusu, niezawodności i wysokiej jakości, a marka Dr Irena Eris, od lat kojarzona jest nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami, z ekskluzywnością, skutecznością, innowacyjnością i jakością swoich wyrobów. Tym samym, wyznaje identyczne zasady i ideały jak te promowane przez Comité Colbert.

„Naszym pragnieniem było otwarcie drzwi dla luksusowych marek z innych krajów europejskich, aby wzmocnić głos naszego sektora – jest to atut wzrostu konkurencyjności – wobec Unii Europejskie i jesteśmy szczęśliwi, że możemy przyjąć Dr Irenę Eris, która dzieli te same wartości które są bliskie Comité Colbert”

Elisabeth Ponsolle des Portes, Prezes i Dyrektor Generalny Comité Colbert

Firma Dr Irena Eris powstała z marzeń, pasji i pracy, a rozwija się dzięki wszystkim ludziom, którzy ją tworzą. Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris powstało w 1983 roku jako mały zakład rzemieślniczy, zatrudniający jednego pracownika i produkujący jeden rodzaj kremu. Od tego czasu minęło ponad 28 lat i w chwili obecnej firma w niczym nie przypomina tamtego malutkiego zakładu. Zatrudnia 800 pracowników, produkuje ponad 2 miliony sztuk produktów miesięcznie, w ofercie ma kilkaset kosmetyków, a marka Dr Irena Eris jest jedną z najcenniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Niezmienne pozostały wartości, które są najważniejsze: wysoka jakość, rzetelność i uczciwość, szacunek dla ludzi, innowacyjność i nowoczesność we wszystkich działaniach.

Źródło: materiały prasowe, drirenaeris.pl

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Zamknij
Zamknij

Zapisz się do naszego bezpłatnego newslettera!

Wyślemy Ci najnowsze artykuły i porady.

Konkursy + unikalne materiały tylko dla Czytelników newslettera

Dziękuję, jestem już zapisana